ב-C&G אנו עוזרים ללקוחות לבנות שירות לקוחות יוצא מן הכלל, הכולל לוגיסטיקה של חלקי חילוף מותאמת עלות. באמצעות שיטות עבודה מומלצות, ניתוח איכותי וכמותי, אנו מגדירים את האמצעים הנכונים לשיפור, ומסייעים ליישם אמצעים רלוונטיים למענה לאחר המכירה ותמיכה בשירות – מה שמאפשר ללקוחותינו להשיג את יעדיהם ארוכי הטווח.
טיפול באתגרי תמיכה לאחר מכירה
בזמנים של ירידה ברכישה חוזרת במכירות של המוצרים החדשים, יש חשיבות מיוחדת לתמיכה ושירות מעולים לאחר המכירה. חברות שיכולות לשמור על לקוחותיהן לטווח ארוך עם תפיסות שירות ותחזוקה חדשות יכולות לשפר את המכירות והרווחים שלהן.
טיפול בתמיכה לאחר מכירה כרוך בטיפול במגוון נושאים: תכנון חלקי חילוף, אכיפת אחריות, היחס הנכון בין אחזקה מונעת לעומת אחזקת שבר, הגדרת סבב מלאי מיטבי, חיזוי ביקוש למופעי שבר וביקוש לחלקי חילוף, החלטה לאילו תיקונים לבצע מיקור חוץ וכיצד לשלב בצורה אופטימלית את הרכש בתהליכי תחזוקה.
בניית אסטרטגיית התמיכה האופטימלית לאחר המכירה
השירותים שלנו
- גישת 360° הוליסטית, תוך התחשבות במבנה הארגוני, תהליכי העבודה, בכלים ובמדיניות החברה
- מבנה ארגוני – עיצוב תפקידים ואחריות
- תכנון תהליכים כגון: ניהול תחזוקה מתוכננת, שבר, מיקור חוץ, ניהול מלאי ועוד
- כתיבת מפרטים ודרישות פונקציונליות (RFI ו-RFP) ליישום במערכות מידע (SAP-PM, MAXIMO או מערכות אחרות)
- בניית תכנית התייעלות תפעולית/עסקית, חישוב ROI תקינה של כוח אדם
- הגדרת מדיניות – תחזוקה מתוכננת לעומת לא מתוכננת, רמות מלאי (רמות שירות), ייצור כנגד קנייה ועוד
- בחירה והטמעה של כלים טכנולוגיים מתאימים
- בניית לוח מחוונים
השפעות
- הגדלת זמינות המערכות (בתחומים כמו ייצור, מערכות קירור בקמעונאות, מעליות, מטוסים ועוד)
- שיפור רמות השירות כתוצאה מהעלייה בזמינות
- ירידה בעלות הכוללת (TCO – Total Cost of Ownership)
- שיפור ברמות הפריון של אנשי מקצוע (טכנאים/מהנדסים) ושל החברה בכלל
תמיכה לאחר המכירה
בקמעונאות
- ניהול תחזוקה של חנויות קמעונאיות: החלטה אילו משימות יש לבצע על ידי קבלני משנה ואילו על ידי אנשי החברה
- לדעת איך לאכוף את האחריות על ציוד חדש ואיך לנהל נכסים וציוד באפקטיביות כדי להשיג שליטה רבה יותר על פעולות תחזוקה
- תהליכים עסקיים ומבנים ארגוניים מומלצים לניהול רשתות קמעונאיות בקנה מידה גדול
תמיכה לאחר המכירה
במגזר התעופה והחלל
- ביצוע אבחון של מצב הקיים
- מדידת ביצועי התהליכים הנוכחיים והפערים שעלולים להופיע, תוך שימוש בשיטות עבודה מומלצות במגזר התעופה והחלל
- ניתוח מעמיק של הסיבות לאי זמינות של המטוס וזמן סבב (TAT)
- הערכת איכות המלאים לפי רמות השירות המצופות ודפוסי הצריכה הצפויים
- בניית תוכנית ליישום פרויקט
תמיכה לאחר המכירה
במגזר הרפואה
- ניהול תוכנית תחזוקה
- ניהול נכסים
- בניית תהליכים וכלים (שיטות עבודה מומלצות)
- הגדרת המבנה הארגוני, התפקידים והאחריות
- חיזוי הביקוש לחלקי חילוף ומערכות
- מדיניות מלאי
- הגדרת מדדי KPI
- ליווי תהליך היישום – אנשים, כלים ותהליכים
תמיכה לאחר המכירה
בטלקום
- חיזוי ביקושים
- תכנון ותחזוקה של מלאי חלקי חילוף
- בניית תוכנית תיקונים בקיבולת סופית
- חיזוי גריטה
- תוכנית הפצה
- שיטות עבודה מומלצות לניהול אחריות
תמיכה לאחר המכירה
בתעשיית הנפט והגז
- ניהול אנשי השטח
- החלטה אילו תפקידים יש לבצע על ידי קבלני משנה ואילו על ידי טכנאי החברה
- ליווי תהליך היישום (אנשים, כלים ותהליכים)
- החלטה כיצד לנהל ולאכוף ביעילות את תוכנית התחזוקה המתוכננת על מנת לעמוד בתקנים ותקנות (כגון בדיקת משאבות ומכשירי מדידה בתחנות דלק, בדיקות תקופתיות של אמצעי בטיחות וכו')