מונעים על ידי מסחר אלקטרוני כולל וציפיות צרכנים חדשות, מפיצים מסורתיים נאלצים להסתגל לעולם ההפצה המקוונת. מכיוון שהמסחר האלקטרוני צובר נתח משמעותי בפעילות החברה, הם צריכים לייעל במהירות את מודל המכירות ההיסטורי שלהם ולהתאים את שרשרת האספקה שלהם כדי לנצל הזדמנויות בסביבה מאתגרת זו.
הסתגלות לסביבת מסחר אלקטרוני מורכבת יותר ויותר
ב-C&G, אנו שמחים להוסיף משמעות לשרשרת האספקה שלך. על ידי התמקדות בחדשנות, שימוש בשיטות עבודה מומלצות וטכנולוגיות פורצות דרך מהעולם המקוון, פיתחנו ב-C&G פתרונות לוגיסטיים מתקדמים, ניתנים להרחבה ומותאמים אישית לניהול היבטים מרכזיים של שרשרת האספקה של המסחר האלקטרוני שלך.
הדרך החכמה ביותר לנהל את פתרונות הלוגיסטיקה המקוונים שלך
פתרונות המסחר האלקטרוני ההוליסטים שלנו מכסים את כל שרשרת האספקה: מתכנון אסטרטגי לטווח ארוך (כגון תכנון רשת, תכנון מערכות מידע ותהליכי עבודה) ועד לתכנון ביניים וקצר טווח הכולל תכנון מלאי, מילוי מלאי, אחסנה והפצה.
השירותים שלנו
- הקמת התשתית הלוגיסטית לתמיכה בפעולות ובתהליכים מקוונים
- שילוב טכנולוגיות לתמיכה בפעילויות
- שיפור תהליכי עבודה, רמות שירות, איסוף, אריזה ושליחה, ניהול מלאי ותהליכי החזרה
- עיצוב תפיסת תפעול והקמת מערכות לוגיסטיות לתמיכה בפעילויות מקומיות ובינלאומיות ומיקור חוץ
השפעות
- יעילות מוגברת: השיטות והכלים החדשניים שלנו מייעלים את שרשרת האספקה של המסחר האלקטרוני שלך ומוזילים עלויות
- שיפור ברמת השירות והזמינות (OTD)
- שיפור מדד יחידה לשעה (UPH)
- הפחתה בעלויות, הגדלת הרווח
פתרון לוגיסטי מקוון
לקמעונאות
הגורם העיקרי המשפיע על חברות בערוץ זה הוא עמידה בזמני אספקה ביחד עם זמינות בחנות של מגוון שלם של יחידות תכנון מלאי (SKUs). עלויות הפצה יקרות שוחקות את הרווחיות בעוד מחסור קבוע במלאי פוגע בשביעות רצון הלקוחות ומגדיל את עלויות התפעול.
קמעונאים צריכים לנתח את המגוון האופטימלי של יחידות תכנון מלאי (SKUs), מתי לפעול ממרכז לוגיסטי מרכזי או מחנות אזורית, איזה פתרון אוטומציה לשלב במערכת המקוונת ולהבין את המדדים המקובלים וההשוואתיים.