מענה על האתגרים הייחודיים
של ניהול ואופטימיזציה של אנשי שטח
ניהול אנשי שטח אופטימלי הוא נושא בעל חשיבות עליונה במציאות של היום בה עסקים מחפשים לקצץ בעלויות ולהגדיל את היעילות, תוך שמירה על שביעות רצון ונאמנות הלקוחות. עם זאת, כאשר פעילויות שונות ומגוונות פרושות על פני שטחים נרחבים ואנשי השטח צריכים לתת כיסוי בכל המרחב הגיאוגרפי ונדרשים לעמוד ברמת שרות גבוהה, קיים אתגר ייחודי ומורכב לתיאום חלונות ביקור וניהול אנשי הולשבץ עבודות לטכנאים, למהנדסים, לאנשי מכירות ולצוותים (ולאנשי שטח בכלל) בצורה אפקטיבית.
במידה ולא ישבצו לקריאת השירות את איש השטח המתאים בזמן ובמקום הנכון ועם המלאי הנדרש, עלויות השירות הכוללות יתייקרו והפריון של אנשי השטח ושל הארגון בכלל ירד באופן משמעותי.
אם תכנון המשאבים ושיבוץ העבודות לאנשי השטח אינם מתואמים באופן אופטימלי, פריון הטכנאים יורד ועלות שעת העבודה האפקטיבי (TIME ON TOOLS) של הטכנאים מתייקר – זמן הטכנאים מבוזבז בנסיעות ארוכות ומיותרות או בזמני המתנה ממושכים בין ביקורים. חוסר יעילות מתבטא לעיתים גם בשליחת טכנאים לא מתאימים (מחוסר מיומנויות) ו/או על ידי שליחת טכנאים ללא המלאי הדרוש.
על המנהלים לדעת בכל רגע נתון היכן נמצאים אנשי שירות שלהם בשטח ומה הזמינות שלהם. זאת כדי לאפשר קבלת החלטות בזמן אמת על שינויים בסדרי עדיפויות כתוצאה משינויים בלתי מתוכנים במהלך יום העבודה, שינויים שיאפשרו להשלים את העבודה ולאזן עומסי עבודה בצורה אפקטיבית ומהירה שתמקסם את רמת השירות וגם תוזיל את עלות השירות הכוללת.
ללקוחות יש ציפיות גבוהות ביחס לרמת השירות ולעמידה בחלונות הזמן שתואמו עימם. ציפייה זו מייצרת לחץ רב על המנהלים ואנשי השטח לבצע את העבודה בזמן ובמקצועיות בכל עת וללא פשרות.
דברים רבים יכולים להשתבש. ייתכן שהארגון לא יעמוד בהסכם השירות (SLA) שלו עם לקוחותיו ומשך הזמן (Lead Time) שלוקח לספק את ההתקנה או השירות עשוי להיות ארוך מהצפוי. טכנאים עשויים להגיע מאוחר מדי לפגישות (Late Shows) או לא להגיע כלל ביום שנקבע (No Shows). קריאות שירות חוזרות מציקות ללקוחות ומדד תיקון פעם ראשונה נמוך (FIRST TIME FIX) פוגע ביעילות הכללית של הארגון.
בחברות B2B זמן השבתה גבוה של מכונות פוגע בהכנסות החברה. בנוסף, הוא יכול להוביל לגידול בעלויות וירידה ברמת השירות הפוגעת בתחרותיות. הקילומטר האחרון בשרשרת השירות שלך הוא מה שהלקוחות זוכרים וחוויית השירות הטובה או הרעה שהם יישארו איתה.
עם זאת, בהינתן מערכות וכלי אוטומציה נכונים, מנהלי השירות יכולים להתגבר על האתגרים שלהם ולשמור על ההוצאות תחת שליטה.
הפוך את פעולות השירות שלך ליתרון תחרותי
C&G משתפת פעולה עם SERVARA, פלטפורמת לניהול אנשי שטח הפועלת בענן כמודל תוכנה כשירות (SaaS) באמצעות חיזוי, תכנון, תזמון וניתוח נתונים.
SERVARA היא פתרון מושלם לניהול השירות. SERVARA שולטת, מנהלת ומשפרת את תפעול השירות שלך. אנו עוזרים לחברות לצמצם זמן השבתה לא מתוכנן, באמצעות אספקת שירותים יזומים.
הפתרון שלנו מגיב מיד כאשר מתעוררת בעיה ואוטומטית מפנה את הטיפול למשאבים הנכונים כדי לשפר את שיעור ה First-Time Fix.

הזמנת שירות באופן אופטימאלי ודינאמי- גמיש עבור כל רמות השירות באותו הזמן

תצוגה מקדימה של לוחות זמנים אופטימליים עם לוגיקת חיזוי

ניצול משאבים באופן מקסימלי בעזרת תכנון על פי מיקום גיאוגרפי

מעקב אחר ביצועים בעזרת לוח המחוונים שלך